Schaderegeling

Verzekeraars hebben te maken met jaarlijkse bezoeken die moeten plaatsvinden in dossiers. Een interne medewerker doet zo’n bezoek vaak niet zelf, maar schakelt daarvoor een extern bedrijf in.

Een schaderegelingsopdracht is voor ons meer dan alleen een bezoek afleggen. Wij brengen toegevoegde waarde in het dossier. Het vlot trekken van zaken is wat wij graag doen. En dat niet alleen. Schade Advocatuur maakt een overzichtelijke schadestaat in het dossier, zodat de schadebehandelaar de periode daarna geen omkijken meer heeft naar het dossier.

Schaderegeling verzekeraars

Hoe gaan wij te werk? In elk dossier ontbreekt informatie. Vaak gaat het om informatie die makkelijk te verkrijgen is, zoals informatie over inkomstenverlies. Wij vragen vooraf eerst die ontbrekende informatie op, zodat we een inhoudelijk gesprek kunnen voeren over de schade in plaats van enkel het afleggen van een bezoek en het opstellen van een bezoekrapport.

Tot slot zetten wij graag de lijnen uit in een dossier en adviseren wij over de aanpak en/of de hoogte van de schadevergoeding. Ons uitgangspunt is het leveren van kwaliteit, zodat de schadebehandeling voor een verzekeraar op effectieve wijze kan worden voortgezet.

Door onze ervaring bij een verzekeraar weten wij als geen ander waar een goed schaderegelingsbezoek aan moet voldoen. En wij zetten voor de verzekeraar die extra stap.

Betekenisvolle bijdrage

Onze specialisatie

Wil jouw organisatie meer weten over onze aanpak in schaderegelingsopdrachten en de wijze waarop wij te werk gaan? Stuur ons een bericht en wij lichten dit in een persoonlijk gesprek graag toe.